--vvxx

28 juli 2014

Mijn beautykast

 Ik was aan het bedenken waar ik een artikel over moest schrijven en keek een beetje rond in mijn kamer, en zag toen mijn beautykast staan en dacht misschien is het leuk om te laten zien wat er allemaal op mijn "make-up tafel" staat. 


 In deze kast bewaar ik in de eerste la mijn make-up en in de tweede mijn verzorgingsproducten. Maar bovenop staan ook een aantal beautydingetjes die ik bijna dagelijks wel gebruik. Kijk mee!
 Als eerst heel simpel een tissue doos, deze gebruik ik nadat ik m'n bb-cream heb gedaan, maak ik altijd mijn handen even schoon en dan is het wel handig als hij dichtbij staat.
Ook staat er een grote fles bodylotion van fruitylicious, deze kocht ik bij de action voor €1.49 dacht ik. In de geur pink grapefruit en hij ruikt echt heerlijk! Deze gebruik ik sinds een week na het douche en omdat het een pompflacon is, is het handig dat hij staat en niet ligt omdat hij anders kan lekken. Dus daarom staat hij op mijn kast. En het is ook wel handig dat ik hem na de douche gelijk kan pakken.
 Ja hier kan ik weinig over zeggen, gewoon een simpel haarelastiekje.
 Een wattenstaafjes houder, ik gebruik meestal 's ochtends een wattenstaafje om de restjes mascara onder mijn oog weg te halen na het slapen. En zo'n bakje vind ik wel leuk staan.
 Ook staat er een parfum, deze is van zo'n onbekend merk die luchtjes namaakt van bekende merken. Dit is een dupe van paco robanne one million. Hij ruikt precies het zelfde maar vervliegt wel snel natuurlijk. 
 Dan mijn everyday bakje, hier zit gewoon mijn dagelijkse make-up in. Deze komt van de blokker.
 Mijn kwasten staan er ook, om een simpele reden omdat ik ze elke dag nodig heb.
 En dan mijn spiegel, ik heb er ook een grote boven hangen, maar zo'n kleine is toch wel handiger om bijvoorbeeld mijn mascara te doen.
En als laatste een haarband, om mijn haar uit m'n gezicht te houden terwijl ik mijn make-up doe.
En dit is dan alles wat er op mijn beauty kast staat. Niet heel veel, maar wel genoeg om het ook nog schoon te kunnen houden.
X Jamie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten