--vvxx

20 juli 2014

Ik ga weer beginnen!

Ik ben weer terug! Ik ga weer bloggen en video's maken. Ik had een tijdje geleden besloten om te stoppen met bloggen en Youtube. Ik had er niet echt zin meer in, en was soms bang voor reacties van andere. Maar ik heb de afgelopen tijd nagedacht en wil niet meer bang zijn voor reacties of mezelf schamen om wat ik doe. Ik vind dit leuk om te doen, en dat kan iemand raar vinden maar daar moet ik mezelf niet meer druk om maken en gewoon doen wat ik leuk vind, en dat is dit. Dus ik ga weer beginnen, ik wil niet aan een aantal blogpost per week vastzitten en hetzelfde geldt voor video's. Heb ik inspiratie dan maak ik gewoon een video of een blogpost. Wel wil ik natuurlijk proberen om zoveel leuke dingen te plaatsen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer begin. En natuurlijk voor iedereen wie voor het eerst op mijn blog komt, welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten