--vvxx

23 juli 2014

MAX Make-Up Nude Eyes oogschaduwpalette


Toen ik door het beautyschap van de action liep, viel mijn oog op een bak met oogschaduwpalettes. Er zaten allemaal palettes in met verschillende kleuren: blauw, zwart, groen, roze en deze met nude kleuren. Ik koos uiteindelijk voor deze. Ik ben best wel enthousiast over de kwaliteit en de prijs  van maar €0,79 cent!



Het palette komt in een doosje van plastic met daarin 12 nude kleuren, er zit ook een spons applicator in het doosje maar die gebruik ik toch eigenlijk nooit. Het doosje oogt voor de prijs natuurlijk super luxe.
Dan de kleuren, ik heb ze opgesplitst in twee delen om ze beter te laten zien.
De eerste 3 kleuren zijn ook gelijk de bovenste rij van de foto hierboven, en je ziet ze eigenlijk bijna niet op de swatch maar als een highlighter kunnen ze prima functioneren. De laatste drie kleuren van de swatch zijn de onderste rij. Deze zijn ook wat donkerder en kan je goed gebruiken voor op je bewegend ooglid.
dan de andere zes kleuren van het palette, dit zijn bijna allemaal matte kleuren en zijn iets beter gepigmenteerd dan de andere zes.
Dat ze beter gepigmenteerd zijn kan je op de swatches het best zien, de eerste drie is weer de bovenste rij van de foto hierboven. En de laatste drie van de onderste rij. Deze gebruik ik voor m'n arcadeboog omdat die drie het best zijn gepigmenteerd.



De foto's hierboven zijn van een look die ik met dit palette heb gemaakt, maar op de foto's komt het niet echt tot z'n recht omdat de kleur niet echt goed overkomt. Maar in het echt zie je wel degelijk iets.
Voor de prijs ben ik echt mega enthousiast want als je voor deze prijs van €0,79 cent zoiets kan maken, ben ik daar heel blij mee! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten